Informace o článku
Jsou to zhruba čtyři týdny, kdy mě na ulici excelentně obelhal dealer nejmenované telefonní společnosti. Budiž, po třech pivech jsem komunikativní, ne...
draacedraace
...denní cint...denní cint
25.08.2009 11:39:0025.08.2009 11:39:00

Náš zákazník = náš kretén

Jsou to zhruba čtyři týdny, kdy mě na ulici excelentně obelhal dealer nejmenované telefonní společnosti. Budiž, po třech pivech jsem komunikativní, neasocionální a nesoudná; ale v životě by mě nenapadlo, čím vším budu muset projít, aby se mi vůbec podařilo tu uhm... "službu" zrušit.

Když jsem po 14 dnech debila-ze-sebe-dělání napochodovala do pobočky a řekla nagelovanému pánovi do očí "chci zrušit SIM kartu a nehnu se odtud, dokud mi to neuděláte!", nevzmohl se na slovo (možná v první chvíli nepobral, co jsem tím vlastně chtěla říct:o).

Další minuty probíhaly dle zaběhnutého vzorce: tohle my tady nemůžeme, tohle tady nejde, já vás přepojím...

Hovor s operátorkou trval půl minuty, neb jsem přesně věděla, co mi paní řekne (včetně dodatku „s tím musíte na pobočku“), a mladík za pultem se zděsil:“Ale vy jste s ní skoro vůbec nemluvila...!“

A to snad vadí?

Až když jsem trvala na sepsání POTVRZENÍ, že všechno to, co hned teď požaduji, na téhle konkrétní pobočce udělat NEJDE, tak to najednou šlo a trvalo to dvě minuty. Kapitulace ve prospěch draacete, ale ani ta nezaručovala pracovníkům dané společnosti pocit bezpečí a jistoty, pakliže by mě oslovili na ulici v nejbližších 24 hodinách.

A protože Murphyho zákony fungují alespoň na 50%... Zrovna jsem telefonovala, když nás na autobusovém nádraží odchytil podezřelý týpek. Občas ke mně zalétlo slovo „výhodný“ či „paušál“, takže mi i přes důležitost hovoru (byť v bezpečné vzdálenosti) vzrůstal adrenalin. Ještě než jsem típla mobil, jsem skrz sloupy s jízdními řády řvala „neposlouchej ho, LŽE!“, a nebýt udivených pohledů okolo, dodala bych „ZAB HO! Ať se nepřemnoží.“

A proč nejmenuji konkrétně?
Protože tohle se týká všech operátorů působících na našem území. Verbež, jejímž cílem rozhodně není spokojený zákazník.

draace
Děkuji Klárce za výsadní pomoc při boji s call-centry, protože já vpálit do sluchátka „Vy si ze mě děláte prdel???“ neumím.
Jsem tichá, nesmělá a nenápadná. Ale nesmíte mě nasrat.






Titulek:
Text komentáře:
Vaše jméno:
Váš e-mail: (nebude zveřejněn)

WWW stránka:
Opište text z obrázku:
Gravatar

Tiše a nesměle ze sebe dělám debila cíle...

Tiše a nesměle ze sebe dělám debila cíleně, když na otázku vlezlého pouličního dealera, cože mám za operátora, s klidem odpovídám:"OPERATÉRA? Co je Vám do mého chirurga?", načež následuje pokus "U které společnosti máte mobilní telefon?", což mi nahrává na vykulený výraz a otázku:"Mobilní telefon...? Ten nemám. Já ho nepotřebuju...já jsem mobilní až až!" Jen nesmí ten krám v inkriminovanou dobu zazvonit:-) Ale většinou je spolehlivě zmatu...
Gravatar

Za mých studentských let nás v centru Os...

Za mých studentských let nás v centru Ostravy (ale ono i v Práglu) odchytávali různí rozdávači letáků. Ono o ten leták ani nejde, ale poslouchat nějaké nabiflované kecy, potažmo řešit problém, kam s papírem, se mi nikdy nechtělo. Platila na to spolehlivě jedna věta - "Děkuji, neumím číst", což pravda od evidentního VŠ jdoucího v kvádru ze zkoušky působilo poněkud absurdně. Ale funguje to. Dodnes :o))
Gravatar

Dovoluji se ohradit, protože třeba od ta...

Dovoluji se ohradit, protože třeba od takového Oskara mne ještě nikdy nikdo neodchytl, takže já osobně mám dojem, že Oskar je jedinej fajn operátor. Z tohohle tipuji osobně kyslík, tam jsou svině nejhorší :o) Nicméně jsi jim to na té pobočce dobře nandala, gratuluji, bo takhle se na ně musí. Lee: Hahaha :oD
Gravatar

Vpalit do sluchatka:"Vy si ze me de...

Vpalit do sluchatka:"Vy si ze me delate snad prdel?!" jsem neumela do doby pred hodinou. Po hodine stravene s operatory sveho bankovniho ustavu, kteri me presvedcovali, ze jiste, vypis z transakcni historie mi vydaji, bud papirovy a ja nadbytecne platby muzu zacernit, nebo v pdf a ja muzu soubor zaslat obchodnikovi, ktery se dusuje, ze ode me platbu nema... tak uz to umim. Podruhe jsem to vpalila operatorovi obchodnika, kdyz se me snazil presvedcit, ze jim penize nedosly, proto mi zbozi jeste neposlali. A at poslu vypis z pojistovny, ze mi to strhli. Vyborna hodina, zavrsena poznanim: penize nemam (banka strhla, neposlala dal), zbozi nemam (penize nedosly a jsou nedohledatelne) a ja mam smulu, protoze zbozi jsem potrebovala vcera a ne pristi tyden.
Gravatar

Lena: Oskar v terénu dealery nemá, ale l...

Lena: Oskar v terénu dealery nemá, ale libové věci umí také. A vím, o čem mluvím, protože v mém exzaměstnání byla Vodafone síť:o) Ale jedna věc se mu upřít nedá: přehledné a srozumitelné webovky, a hlavně česky laděný marketing, o čemž si konkurence může nechat jenom zdát.
Gravatar

Lee: ještě si vzpomínám na útok přes tel...

Lee: ještě si vzpomínám na útok přes telefon, kdy "vygenerovali" náhodně mé číslo, a tam mě dorazila věta "a proč nechcete platit méně, než musíte?" Nicméně potkat dnes pouličního dealera, vybaví se mi v mysli scéna z "Pelíšky", kdy Dušek řekne "Hledáš něco, soudruhu?" (nebo tak nějak) a Kodett ho přetáhne holí. Tohle by se líbilo mně:o)
Gravatar

Hehe. Hlavně má super reklamy :o)

Hehe. Hlavně má super reklamy :o)
Gravatar

"Náhodně vygenerované číslo" m...

"Náhodně vygenerované číslo" mě potkalo také, na pracovním telefonu. Bohužel se slečna trefila do docela exponované doby, takže jsem ji nepustila ke slovu a jen co prohlásila, že by ráda probrala výhodnější a zajímavější tarif, otázala jsem se zdvořile, že pokud chce objednat svou kočku na kastraci, psa na vakcinaci či papouška na euthanazii, pak má jedinečnou a neopakovatellnou přílezitost, zatímco v kazdem jiném pripade jí nemuzu pomoct, takže at to zvazi a triskla jsem telefonem...
Gravatar

Lena: reklamy patří k marketingu, a Voda...

Lena: reklamy patří k marketingu, a Vodafone patří ke špičce. Brilantí tah, ponechat firmě "mateřský" marketing (tedy původní Oskarův), protože těmhle reklamám český člověk přijde na chuť. Ostatní operátoři jedou v koleji, kterou jim lajnuje zahraniční centrála... a stojí to za velké kulové. Vodafone a Kofola - excelenti v reklamách.
Gravatar

Lee: onehdy, což jsem popisovala i někde...

Lee: onehdy, což jsem popisovala i někde tady, v diary, jsem vesele komunikovala s dealerem t-mobile, akorát že v domnění, že to je bratr Koumák a že si ze mě dělá srandu. S odstupem času lituji, že jsem onu větu "A nechceš si zašpásovat, kocourku?" nepoužila, ač mě svrběl jazyk...:o)